Proces rekrutacji

01

Wysyłanie zgłoszenia

Przesyłasz do nas swoje CV lub wypełniasz formularz kontaktowy

02

Kontakt z Rekruterem

Rekruter odpowiada na Twoje zgłoszenie – telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Rekruter bezpośrednio kontaktuje się tylko z wybranymi na podstawie CV Kandydatami.

03

Rozmowa kwalifikacyjna

Podczas rozmowy spotykasz się z rekruterem oraz z menedżerem działu, w którym będziesz pracować. Rekrutacja najczęściej odbywa się w siedzibie Hiab czasem pierwsza rozmowa jest przeprowadzana przy użyciu komunikatorów (telekonferencja).

04

Decyzja o zatrudnieniu

Po zakończeniu rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną. Jeśli będzie to oferta pracy chętnie omówimy ją z Tobą na bezpośrednim spotkaniu lub przez telefon.

05

Zatrudnienie

Po dokonaniu niezbędnych formalności podpisujesz umowę o pracę i rozpoczynasz karierę w Hiab