01
Wysyłanie zgłoszenia
Przesyłasz do nas swoje CV lub wypełniasz formularz kontaktowy
02
Kontakt z Rekruterem
Rekruter odpowiada na Twoje zgłoszenie – telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Rekruter bezpośrednio kontaktuje się tylko z wybranymi na podstawie CV Kandydatami.
03
Rozmowa kwalifikacyjna
Podczas rozmowy spotykasz się z rekruterem oraz z menedżerem działu, w którym będziesz pracować. Rekrutacja najczęściej odbywa się w siedzibie Hiab czasem pierwsza rozmowa jest przeprowadzana przy użyciu komunikatorów (telekonferencja).
04
Decyzja o zatrudnieniu
Po zakończeniu rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną. Jeśli będzie to oferta pracy chętnie omówimy ją z Tobą na bezpośrednim spotkaniu lub przez telefon.
05
Zatrudnienie
Po dokonaniu niezbędnych formalności podpisujesz umowę o pracę i rozpoczynasz karierę w Hiab